Werkwijze
Je merkt dat je medewerkers jou niet begrijpen. Of andersom.
Je wilt je klanten, medewerkers of collega’s écht leren kennen?
Mis je de verbinding met je team?
Kortom: je wilt een afstand overbruggen. Tussen jou en je team of tussen de organisatie en de klanten. Tijd dus voor een goed gesprek.
Waarom een goed gesprek?
Een goed gesprek is de basis voor geluk, groei en ontwikkeling. Wil je echt contact kunnen maken en de ander begrijpen? Dan is de eerste stap om jezelf goed te leren kennen. Anton helpt je daarmee en leert je vervolgens om een goed gesprek te voeren met een ander. Dat kan een medewerker zijn, een klant of je leidinggevende bijvoorbeeld. Want pas als je de ander écht begrijpt kun je samen de volgende stappen zetten in jullie relatie. En dat leidt tot betere samenwerking, meer werkplezier, een hogere klanttevredenheid en groei van de organisatie.
Wil jij ook een goed gesprek met Anton? In een eerste gesprek kan jij al ervaren wat ik voor jou kan betekenen. Tot snel!
Zo gaat Anton te werk
- Anton luistert. Met aandacht, respect en zonder te oordelen.
- Hij leert je géén trucjes, maar authentiek communiceren op een manier die bij jou past.
- Hij geeft je tips en adviezen die je direct toe kunt passen.
- Zodat jij met een goed gesprek weer de verbinding kan maken met jouw medewerker, team of je klanten.
Dit biedt Anton aan
Eén-op-ééntrajecten
Samen met Anton ga je in een op maat gemaakt traject werken aan je communicatie en ontwikkeling. Hoe kun je jouw gesprekspartner écht horen en zien? Anton maakt je bewust van je kwaliteiten en uitdagingen. Hij geeft je inzicht in je eigen communicatie. Waar zitten jouw onbewuste patronen? En kun je die bewuster maken? Zo kom jij uit je eigen tunnel en leer je de ander én jezelf beter begrijpen.
Dit kan er bijvoorbeeld aan bod komen:
- Hoe voer ik een goed klantgesprek?
- Waar ligt mijn echte kwaliteit?
- Hoe kan ik mij ontwikkelen als leidinggevende? Of als medewerker?
- Communicatie en teamontwikkeling
Workshop
Anton geeft ook trainingen en workshops aan groepen. Bijvoorbeeld over hoe adviseurs nog beter in contact kunnen komen met hun klanten of hoe je de onderlinge relaties tussen jou en je medewerkers of team kunt verbeteren.
Alle workshops en trainingen worden op maat gemaakt en precies afgestemd op jouw organisatie.