ACCOUNTANCY EN ADVIESKANTOREN

  • Je mist de oprechte interesse van medewerkers in hun klanten.
  • Er blijven te veel advieskansen liggen.
  • Het is altijd ‘de klant vraagt en wij draaien’. Hoe draai je dat om?
  • Kennen we onze klanten wel écht?
  • Je wilt meer een écht advieskantoor worden.

Anton helpt je om met een goed gesprek nog beter in verbinding te komen met je klanten. Zodat jij en je team je klanten echt leren begrijpen. Wat levert dat je op? Klantgerichter werken en  betere klantrelaties. Kortom: tevreden klanten én jij doet je werk weer met meer plezier. En alleen dan kun je verder groeien.

5/5
"Workshop was prettig met z’n allen, eerst vanuit theorie belichten en daarna oefenen in de praktijk."

 

Zo gaat Anton te werk


Met één-op-ééntrajecten of workshops leert Anton de organisatie om weer in contact te komen met de klant. Hij brengt de zichtbare en onzichtbare communicatiestromen op het gebied van klantcontact in beeld. Waar nodig past hij ze aan, zodat de interne en de externe klanten altijd centraal staan. Met zijn achtergrond als adviseur en accountmanager in de financiële sector weet Anton namelijk precies hoe belangrijk dat is.

Want het gaat niet altijd om cijfers, maar om mensen. Mensen die je wilt horen, zien én begrijpen. Zodat het contact verandert in vertrouwen en het vertrouwen in verbinding. Het resultaat? Tevreden klanten die graag bij je terugkomen en jouw bedrijf aanbevelen bij anderen.

Wil jij ook een op maat gemaakt traject voor jezelf of je organisatie?

5/5
"Anton is een hele relaxte trainer, die zorgt voor een gemoedelijke sfeer. Ik voelde me hierdoor snel op mijn gemak."
Medewerker